Monday 11 July 2011

ציפיות למסע הגדול..מאת ריאן מנאר


לחפש תמונות באינטרנט להסתכל על האתר משנה שעברה להתרגש להרגיש את הדופק עולה ואז שוב יורד כל זה בבת אחת כן זו היא התחושה לפני המסע!
כל מיני שאלות מתרצוצות מה באמת??אני עושה את זה עם אנישים שבחיים לא ציפיתי ש"אסמוך עליהם" לדבר תוך כדי טיפוס המון בלאן על פוליטקה ודברים מאד מאדרגשישם?!מה יהיה!נצליח?כן למה לא!הרצון זה שמוביל אותנו ולא אנחנו מובילים אותו..
יומים לפני המסע אני חושבת כל הזמן על התיזה של המדריכה שלנו "שהטבע עושה את שלו" כלומר הטבע משפיע על בני האדם, אם אני מסתכלת קצת אחורה על ה "מיני מסעים " שטילנו בארץ ולאט לאט העילנו דברים רגישם בצורה שונה מאשר כל דיון שנפתח מולי ודברנו על פוליטקה !הרי בתור ערביה ישראלית "פולטיקה" זה לא  תחום שניתן להתנתק ממנו או לא להיכנס אליו , זה דברים שאנחנו נתקלים בהם באופן יומיומי ב לימודים ,ראינות עבודה, שמחפשים דירה להשכיר כל זהמן בכל זמן נתון .
אני אדבר בשם עצמי, יש לי הרבה שאלות שאני באמת רוצה תשובות , רוצה להקשיב להפנים ורוצה שיקשיבו לי ויבינו אותי ואלי אשקף בדעתי הפשוטה את עמדתם של כמה אנשים כמוני.
היום יום שני יומים לפני המסע אני מתרגשת מלחשוב ולדבר על המסע, אני רוצה להשיאר את הדלת פתוחה לצפיות , רוצה לחזור מהמסע ואז לעדכן אותכם.

No comments:

Post a Comment